Конфідеційність

Які відомості ми збираємо?

В залежності від використання вами послуг ми отримуємо різні види інформації про вас.

Ваші дії та інформація яка вами надається

Ми збираємо матеріали і іншу надану вами інформацію, коли ви використовуєте наші Послуги, включно з реєстрацією акаунта, створення матеріалів або їх публікацією, відправку повідомлень або взаємодією  з іншими людьми.

Це може включати в себе інформацію з наданих вами матеріалів або про них, наприклад місце, де була зроблена фотографія, або дата створення файлу.

Ми також збираємо інформацію про те, як ви використовуєте наші Послуги, наприклад види переглядів матеріалів або матеріали, в з якими ви взаємодієте, включаючи частоту і тривалість ваших дій.

Дії інших людей , якими надається  інформація

Ми також збираємо матеріали і відомості, яку нам надають інші люди, коли вони використовують наші Послуги, в тому числі відомості про вас. Наприклад, коли вони діляться вашою фотографією, відправляють вам повідомлення або завантажують, синхронізують або імпортують ваші контактні дані.

Ваша мережа і зв’язки

Ми збираємо інформацію про людей і групи, з якими ви пов’язані, і про ваші взаємодії з ними. Це, наприклад, люди, з якими ви найбільше спілкуєтеся або групи, з якими ви любите ділитися матеріалами.

Ми також збираємо контактні дані, надані вами при завантаженні, синхронізації або імпорті такого роду інформації (наприклад, адресна книга) з будь-якого пристрою.

Відомості про пристрої

Ми збираємо інформацію з комп’ютерів, телефонів або інших пристроїв, на яких ви встановлюєте наші Послуги або отримуєте до них доступ, або про ці пристрої, в залежності від наданих вам прав.
Ми можемо пов’язувати збирану  інформацію з вашими пристроями, з яких її отримуємо. Це допомагає нам надавати вам послідовні послуги на всіх пристроях. Ось деякі відомості про пристрої, які ми збираємо:

Такі характеристики, як операційна система, версія обладнання, параметри пристроїв, імена і типи ПО і файлів, сила сигналу і заряд акумулятора, а також ідентифікатори пристроїв.

Місцезнаходження пристроїв, включаючи географічне, наприклад через GPS, Bluetooth або сигнали Wi-Fi.

Інформація про підключення, наприклад назву вашого мобільного оператора або провайдера, тип браузера, мова і часовий пояс, номер мобільного телефону та IP-адресу.

Інформація від сторонніх партнерів

Ми отримуємо інформацію про вас і ваших діях на iFriend і поза ним від сторонніх партнерів, наприклад відомості від партнера, коли ми спільно пропонуємо послуги, або від рекламодавця про ваш досвід або взаємодії з ним.

Як ми використовуємо цю інформацію?

Ми прагнемо створити захоплюючу середу, адаптовану до потреб кожної людини. Ми використовуємо всю інформацію, якою володіємо, для надання та підтримки наших Послуг у таких напрямках:

  • надання, оптимізація та розвиток Послуг;
  • взаємодія з вами;
  • показ і аналіз реклами та послуг;
  • безпека та захист.

Ми використовуємо файли «cookie» і схожі технології, щоб надавати і здійснювати підтримку наших Послуг та будь-яких областей використання, описаних в даному розділі нашої політики. Для отримання більш докладної інформації ознайомтеся з Політикою використання файлів «cookie».

Яким чином Ви обмінюєтеся?

Надання в наших послугах

Люди використовують наші послуги, щоб спілкуватися і ділитися інформацією з іншими. Ми забезпечуємо цю діяльність, надаючи вашу інформацію в наступних випадках:

Люди, з якими ви спілкуєтеся і діліться інформацією.

Якщо ви спілкуєтеся і діліться інформацією, використовуючи наші Послуги, вибираєте аудиторію, якій доступні ваші матеріали. Наприклад, якщо ви розміщуєте публікацію на iFriend, ви вибираєте аудиторію для публікації, наприклад певну групу осіб, всіх своїх друзів або учасників групи. Подібним же чином, коли ви використовуєте Messenger, ви також вибираєте людей, яким ви відправляєте фото або повідомлення.

Загальнодоступна інформація – це будь-яка інформація, якою ви ділитеся з усіма людьми, наприклад відомості в вашому публічному профілі або матеріали, якими ви ділитеся на своїй Сторінці iFriend або в іншому загальнодоступному місці. Загальнодоступна інформація доступна будь-якій людині в рамках наших Послуг або за їх межами, її можна побачити або отримати до неї доступ через пошукові системи в мережі, API-інтерфейси і автономні ЗМІ, такі як телебачення.

У деяких випадках люди, з якими ви спілкуєтеся і діліться інформацією, можуть завантажувати ці матеріали або ділитися ними з іншими людьми в рамках наших Послуг або за їх межами. Якщо ви коментуєте публікацію іншу людину або відзначаєте його матеріали як сподобалися, ця людина визначає аудиторію, яка побачить ваш коментар чи позначку. Якщо обрана публічна аудиторія, коментар теж буде видно всім. Люди, які бачать матеріали, якими з вами поділилися інші. Інші люди можуть використовувати наші Послуги, щоб обмінюватися матеріалами про вас з обраної вами аудиторією. Наприклад, вони можуть поділитися вашою фотографією, згадати вас або зазначити вас в місцезнаходження в публікації, а також поділитися тією інформацією про вас, яку ви їм надали. Якщо вас щось не влаштовує в публікації іншої людини, соціальна скарга – це простий і швидкий спосіб попросити допомоги у того, кому ви довіряєте.

Додатки, веб-сайти і вбудовані компоненти третіх сторін в наших послугах або використовують наші Послуги.

Якщо ви використовуєте програми третіх сторін, веб-сайти або інші послуги, які використовують наші Послуги або інтегровані в них, ці сторони можуть отримувати інформацію про те, що ви публікуєте або чим діліться.

Новий власник.

Якщо власник або керуюча особа всіх наших Послуг або їх частини зміниться, ми можемо передати вашу інформацію новому власнику.

Обмін інформацією зі сторонніми партнерами і клієнтами

Ми працюємо зі сторонніми компаніями, які допомагають нам надавати і покращувати наші Послуги або використовують рекламу або пов’язані з нею продукти. Завдяки цій співпраці наші компанії працюють і надають безкоштовні послуги людям.

Ось типи третіх сторін, з якими ми ділимося інформацією про вас:

Служби реклами, оцінки та аналітики (тільки інформація, що не дозволяє встановити особу).

Ми хочемо, щоб наша реклама була такою ж релевантної і цікавою, як і інша інформація в наших послугах. Пам’ятаючи про це, ми використовуємо всю інформацію про вас, якої маємо, щоб показувати вам релевантну рекламу Ми не ділимося інформацією, яка може ідентифікувати особисто вас (особиста інформація – це відомості на зразок імені або електронної адреси, які можна використовувати, щоб вийти з вами на зв’язок або визначити, ким ви є) з партнерами по рекламі, вимірам або аналітиці, якщо ви не даєте нам такого дозволу.

Ми можемо давати цим партнерам інформацію про охоплення та ефективності їх реклами, котрі дають інформації, що дозволяє встановити вашу особистість, або зведену інформацію, яка також не дозволяє встановити вашу особистість. Наприклад, ми можемо розповісти рекламодавцеві про ефективність його реклами або про те, скільки людина переглянули його рекламу або встановили додаток після перегляду реклами, або надати таким партнерам демографічну інформацію в знеособленому вигляді (наприклад, 25-річна жінка з Київа, якій подобається розробка ПО) , щоб вони краще розуміли свою аудиторію або клієнтів, але тільки після того, як рекламодавець погодиться з умовами нашого Керівництва по рекламі.

Постачальники, оператори зв’язку та інші партнери.

Ми передаємо інформацію постачальникам, операторам зв’язку і іншим партнерам, що здійснює глобальну підтримку нашого бізнесу, надаючи послуги виробничої інфраструктури, аналізуючи способи використання Послуг, вимірюючи ефективність реклами і послуг, працюючи з клієнтами, забезпечуючи платежі або проводячи наукові дослідження та опитування. Ці партнери повинні дотримуватися суворі вимоги до конфіденційності, які відповідають цій Політиці використання даних і угодам, які ми з ними укладаємо.

Як керувати інформацією про мене або видалити її?

Ми зберігаємо дані стільки часу, скільки це необхідно, щоб забезпечити функціонування продуктів і послуг, в тому числі описаних вище, для вас та інших користувачів. Інформація, пов’язана з вашим обліковим записом, буде зберігатися до його видалення або ж до того моменту, коли нам більше не будуть потрібні ці дані для надання продуктів і послуг.

Ви можете в будь-який момент видалити свій аккаунт. При видаленні облікового запису ми видаляємо все, що ви опублікували, наприклад ваші фото і поновлення статусу.

Як ми відповідаємо на офіційні запити або запобігаємо збитку?

Ми можемо отримувати доступ до вашої інформації, зберігати і передавати її у відповідь на офіційний запит (наприклад, ордер на обшук, судове розпорядження), якщо порахуємо, що запит зроблено на законних підставах.

Ми також можемо отримувати доступ, зберігати і передавати інформацію в тому випадку, якщо у нас є достатні підстави вважати, що вона необхідна для: виявлення, запобігання або припинення шахрайства або іншої незаконної діяльності; захисту нас, вас і інших користувачів, в тому числі в ході розслідування; або запобігання смерті або безпосередньої загрози здоров’ю. Наприклад, ми можемо надати стороннім партнерам відомості про надійність вашого акаунта, щоб запобігти шахрайству та порушення в наших послугах і за їх межами.

Ми можемо надати доступ до перегляду, обробки та збереження інформації про вас якщо вона буде предметом юридичного запиту або зобов’язання, розслідування державними органами або розслідування на предмет можливих порушень наших умов або політики, а також в інших випадках для запобігання шкоди. Ми також можемо зберігати інформацію з акантів, заблокованих за порушення наших умов Мы также можем сохранять информацию из аккаунтов, заблокированных за нарушение наших условий, принаймні рік з метою запобігання порушенню наших правил.

Як ми повідомимо вас про зміни в цій політиці?

Ми повідомимо вас про внесення змін до цю політику і дамо вам можливість перевірити і прокоментувати переглянуту політику до продовження використання наших Послуг. Всі зміни у Політиці будут також відображені у офіційній групі.

Як задати питання iFriend?

Якщо у вас виникли питання щодо цієї політики, ви можете зв’язатися з нами одним із таких способів:

  • Написати нам на електронну пошту help@ifriend.in.ua
  • Задати питання в в нашій офіційній групі

Дата останньої редакції: 10.09.2017